miercuri, 23 iunie 2010

Exercitiu de imaginatie

Scris la plictiseala. Totul e imaginar. Nu stiu daca voi continua, oricum e o porcarioara plina de clisee. N-am titlu. Afara chiar ploua.


Afara ploua. Guns n’ roses  acopera plescaitul apei care se revarsa pe strazi si peste trecatorii nervosi ca nu-si pot aprinde ultima tigara din pachet, exasperati sau nu de manelele ce rasuna din taximetrele galbene conduse de indivizi care raman cacanii chiar si sub actiunea apei.

O tipa pe tocuri, rupta din alt film, imbracata intr-o rochie galbena volatila ce pune in valoare un decolteu generos, incearca din rasputeri sa-si controleze umbrela cu aceeasi mana cu care vorbeste la telefon, traversand strada spre masina prietenului/pestelui/fratelui  ei care sta si se holbeaza la fel ca si ceilalti la “curva aia cu tatele mari”. In pauza dintre Sweet child of mine si   Paradise city prind din zbor  un “pizda matii de bou, nu vezi ca  e trecere?!”. Ma intorc si o vad pe gagica zbierand  catre un Logan din care iese o ceafa groasa gata sa sara la bataie. Opresc muzica si devin un spectator dornic de actiune. Tocmai atunci ajunge masina ce o asteptam de minute bune, zgribulit ca dracu intr-o asa zisa zi de vara.

- I-ai vazut p-aia?

- Da-i in pula mea!

- Ba ai intarziat! Ce dracu, ti-am zis la 7…

- Cacat. Prea de dimineata.

Imi aprind o tigara si observ ca am un ciorap negru si unul gri.

- Ba, trebuia sa plec rapid de acolo, pana nu se trezea . Mi-a ajuns pentru o singura noapte..

- Ce ma, era barbat? Si incep toti trei sa rada in hohote.

Cu privirea focalizata in gol, fata mi se congestioneaza si scap printre dinti o explicatie care starneste si mai multe hohote :

- Cauta “squirting on period” pe google.

Desi prefer oricand un Bmw unui Audi, trebuie sa recunosc ca tapiteria si spatiul din acest A4 care inca miroase a nou  face de rusine un Seria 3 full option. Nici sistemul de sonorizare nu e rau. First day (Molko’s a fucking genius)  imi inunda creierul si imi lasa un zambet retard pe fata, gandindu-ma la ultimele doua zile si la cea care abia incepuse.

Capitolul 2: Micul dejun

Ploaia insista ca o curva neplatita timp in care calc intr-o baltoaca in drum spre  locul unde urmeaza sa mancam.


poate va urma




2 comentarii:

  1. noua ne place de cum scrie persoana ta si dorim sa incurajam acest stil hibrid de expunere. punct. ne-am dori sa mai urmeze, pentru ca potential exista. punct. chiar foarte mare. punct. marimea nu conteaza. punct. deviez de la subiect... trei puncte...

    (fyamma m-a pus s-o zic :D eu ca o nenorocita egoista care sunt as fi urmarit din umbra :P)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de incurajare. Sunteti o sursa de inspiratie.
    Astept urmatorul puseu de creativitate:)

    RăspundețiȘtergere